Що одягнути на співбесіду
Основним фактором при отриманні посади мрії є наявність професійних навичок та досвід. Але, щоб правильно себе презентувати, володіння лише мистецтвом красиво говорити буде недостатнім. Ваш зовнішній вигляд відіграє суттєву роль при першій зустрічі з потенційним роботодавцем. У вас є лише перші 4 секунди щоб справити правильне враження. Уявіть собі, як легко можуть бути нівельовані всі ваші дипломи та здобутки неправильно підібраною сукнею. Збираючись на співбесіду дайте собі відповіді на важливі питання. Хто я? Як має виглядати першокласний спеціаліст в моїй сфері? Яка сфера діяльності компанії, де я планую працювати? Скільки коштує мій час? Відповіді на ці та інші питання допоможуть дати правила граматики стилю.
Як одягатися на співбесіду, щоб отримати посаду мрії
❌Однозначні “ні” в одязі
- Спортивний стиль (кросівки, худі, топи, велосипедки, кислотні майки і oversize штани). Це все краще відкласти на переможну пробіжку після отримання посади мрії.
- Сексуальний або провокаційний одяг (сміливі чи провокаційні елементи одягу: короткі спідниці, прозорі блузки, сіточка, латекс, глибокі вирізи).
- Романтичний образ. Справляти враження рожевою ніжною сукнею з бантиками і рюшами слід на коханого під час побачення, а для співбесіди такий стиль є абсолютно недоречним.
✅Впевнені “так” у вашому образі
- Доречність (конструювання продуманого образу професіонала).
- Виваженість (грамотне розставлення акцентів завжди робить образ досконалим).
- Зручність (від цього напряму залежить мова вашого тіла).
- Охайність (чистота та акуратність завжди в моді).
- Стриманість (мінімалістичний та лаконічний образ завжди виглядає бездоганно).
Ідеальним вибором для співбесіди може стати стриманий костюм благородних відтінків із базової блузи, жакету з впевненою лінією плеча і спідницею міді з чіткими силуетними лініями. Ділові брюки в стилі палаццо теж допускаються в колаборації з блейзером, але, в жодному разі, вони не мають бути з деніму чи в стилі спорт-casual.
Правила, яких потрібно дотримуватись при зустрічі
- не заходьте, якщо людина, яка чекає на вас, розмовляє з кимось або відсутня в кабінеті;
- зачекайте, поки на вас звернуть увагу;
- очікуйте пропозиції сісти, якщо не пропонують, можна сісти самому, але не стояти;
- вішайте свій верхній одяг на спинку стільця чи загальну вішалку;
- не чіпайте те, що лежить на столі та не кладіть свій телефон на стіл;
- під час співбесіди дозволяється користуватися лише власним записником;
- сумку ставте на стілець - збоку від себе або позаду, якщо на стільці немає перил.
Роль невербальних сигналів
Невербальні сигнали також відіграють важливу роль у формуванні позитивного враження, адже саме вони демонструють ваш психологічний портрет і можуть розказати про вас втричі більше, ніж будь-які слова.
- Постава - це перше, що ми маємо контролювати. Рівна спина та розправлені плечі демонструють вашу внутрішню впевненість, а згорбленість чи перекошеність - навпаки: розгубленість, невпевненість, слабкість і навіть розпач.
- Слідкуйте за своїми рухами. Постійне похитування на стільці, відбивання пальцями Бетховена на столі чи бальний танець ногами під ним, закручування пальцями локонів і т.д. запевнять роботодавця у відсутності стресостійкості, внутрішніх сумнівах, страхах, а значить - у вашому непрофесіоналізмі.
- Слід завжди памʼятати про збереження візуального контакту зі співрозмовником та не розпиляти увагу на зайві речі: не бігати поглядом по кімнаті, не дивитися в підлогу при розмові чи роздивлятися пташок за вікном.
Людина зчитує інформацію інтуїтивно, приймає рішення ще до того, як мозок проаналізує і зробить висновки, базуючись на фактах. Бездоганне враження - це завжди перше враження. Підходьте до вибору образу і конструювання іміджу з увагою і серйозністю, адже саме ваш зовнішній вигляд і самопрезентація можуть зіграти вирішальну роль в прийнятті рішення і подарувати вам довгоочікувану роботу мрії!
А дізнатися більше про те, як слідувати правилам граматики стилю на співбесіді, можна переглянувши відео.